- Pomoc
- Informacje ogólne
Fotoflirt to internetowy serwis randkowy, umożliwiający singlom w prosty i przyjemny sposób nawiązywanie kontaktów z innymi użytkownikami przez 24 godziny na dobę. Nasz portal skierowany jest zarówno dla ludzi poszukujących stałego związku, jaki i tych szukających tylko flirtu bez zobowiązań czy też chcących po prostu poznać miłych ludzi. Wszystkie niezbędne funkcje do nawiązywania kontaku są darmowe oraz proste w obsłudze.
Tak, zarówno rejestracja jak i użytkownictwo podstawowe wraz ze wszystkimi ważnymi funkcjami do nawiązywania kontaktu są bezpłatne. W ramach użytkownictwa podstawowego możesz m.in. oglądać inne profile, pisać oraz odpowiadać na wiadomości, itd. Opcjonalnie masz możliwość aktywowania pojedynczych funkcji premium za pomocą tzw. Coins lub wykupić cały pakiet premium ze wszystkimi funkcjami.
Tak, również na Fotoflirt obowiązują pewne reguły, jak na przykład obowiązek posiadania minimum jednego zdjęcia profilowego. O tym, jakie warunki muszą spełniać zdjęcia profilowe, a jakie pozostałe zdjęcia w Twojej galerii, możesz dowiedzieć się w naszych poradach dotyczących zdjęć. Tych reguł należy przestrzegać:
Nasz regulamin zachowania w skrócie:
- Szanuj innych użytkowników.
- W razie pytań zwróć się do naszego biura obsługi klienta lub do naszych moderatorów.
- Nie narzucaj się innym użytkownikom i nie podawaj zbyt szybko swoich danych kontaktowych. Może to wzbudzić podejrzenie.
- Pomimo anonimowości w sieci nie obrażaj innych oraz nie używaj wulgaryzmów.
- Nie wdawaj się w dyskusje z osobami zakłócającymi spokój, a w razie powtarzających się sytuacji tego typu zgłoś to naszemu biurze obsługi klienta.
- Nie podawaj swoich danych osobowych w profilu ani w pierwszych wysyłanych wiadomościach (w szczególności danych kontaktowych oraz numeru konta).
- Zabronione jest podawanie nieswoich danych osobom trzecim bez wcześniejszej zgody tych osób.
- Szanuj prawa autorskie innych osób (np. wklejając zdjęcia, na których widoczne są osoby trzecie).
- Zabronione jest wykorzystywanie naszego portalu w celach reklamowych, działalności gospodarczej bądź wysyłania e-maili masowych. Serwis randkowy służy wyłącznie szukaniu partnera lub zawieraniu znajomości.
- Fakt, iż używasz nazwy użytkownika nie sprawia, że jesteś całkowicie anonimowy. Przy założeniu profilu Twój dostawca usług internetowych zobowiązany jest do przesłania Twoich danych, jak np. Twojego adres IP. Prosimy Cię zatem o przestrzeganie regulaminu na naszym portalu.
- Pomoc
- Rejestracja i login
Jeżeli nie posiadasz jeszcze profilu an Fotoflirt, możesz się zarejestrować bezpośrednio z aplikacji. Kliknij na "Zarejestruj się za darmo" i wpisz wybraną nazwę użytkownika, hasło oraz Twój adres e-mail. Klikając na "Załóż profil" potwierdzasz wpisane przez Ciebie dane i przechodzisz tym samym do następnej strony, gdzie poproszony zostaniesz o podanie dalszych informacji (jak np. miejsca zamieszaknia). Wypełnij wszystkie pola i potwierdź to klikając na "Dalej". Następnie będziesz miał możliwość wklejenia zdjęcia z Twojego urządzenia mobilnego bądź zrobienia zdjęcia prosto z kamerki telefonu. Przed zapisaniem możesz wybrać fragment, na którym jesteś dobrze widoczny. Po wklejeniu zdjęcia otrzymasz e-maila aktywującego na podany przez Ciebie adres. Kliknij na link znajdujący się w e-mailu aktywującym, aby zakończyć proces rejestracji.
Dla pewności sprawdź w Twojej skrzynce odbiorczej foldery spam i junk. Być może właśnie tam trafił nasz e-mail aktywujący. Jeżeli jednak e-mail faktycznie nie doszedł, otwórz aplikację i wejdź na stronę główną. Na samej górze wyświetli się informacja o potwierdzeniu adresu e-mail. Po kliknięciu na tę informację otworzy się strona z linkiem "Wyślij ponownie e-mail aktywujący". Klinkij na ten link i postępuj dalej zgodnie ze wskazówkami.
Aby móc zalogować się za pomocą Facebooka, należy kliknąć na link: "Zaloguj przez Facebook". Po weryfikacji zostaniesz przekierowany na Facebook, aby tam wpisać swój adres e-mail oraz hasło. Jednocześnie poproszony będziesz o zezwolenie nam na dostęp do niektórych Twoich danych na Facebooku. Następnie w aplikacji Fotoflirt otworzy się strona, gdzie będziesz mógł uzupełnić brakujące dane, bądź też zmienić dane, które przejęte zostały z Facebooka. Zaznaczamy, iż Fotoflirt nie będzie przekazywał jakichkolwiek wiadomości do Twoich znajomych na Facebooku czy też publikował postów w Twoim imieniu. Rejestracja przez Facebook ma na celu tylko i wyłącznie ułatwienie Ci logowania na naszym portalu.
Na stronie logowania znajduje się link "Nie pamiętasz hasła". Po kliknięciu na ten link otworzy się strona, na której bedziesz mógł podać swój adres e-mail, za pomocą którego rejestrowałeś się na Fotoflirt. Następnie musisz potwierdzić wpisany adres klikając na "Wyślij". Otrzymasz wtedy maila z linkien do strony, na której będziesz mógł podać Twoje nowe hasło.
Aby zmienić hasło, należy w nawigacji kliknąć na ustawienia. Otworzy się wtedy strona, na której będziesz mógł zarządzać Twoimi powiadomieniami. Kliknij na zakładkę: "Moje konto", a następnie na "Zmień hasło".
Aby zmienić adres e-mail, kliknij w nawigacji na Twój profil, a następnie na "Edytuj mój profil" i przejdź na sam dół strony. W punkcie "Zmień dane główne" masz możliwość zmiany Twojego adresu e-mail. Po wpisaniu nowego adresu, otrzymasz od nas e-maila z linkiem. Po kliknięciu na ten link Twój adres e-mail w profilu zostanie zmieniony. Aby od razu przejść do zmiany adresu e-mail, kliknij tutaj.
- Pomoc
- Ustawienia
Twoje ustawienia ogólne znajdują się w nawigacji w punkcie "Ustawienia". Możesz tu przykładowo zarządzać Twoimi powiadomieniami, ignorowanymi użytkownikami, Twoim statusem online, hasłem i wieloma innymi funkcjami.
Aby zmienić ustawienia Twoich powiadomień, przejdź do nawigacji, a następnie do "Ustawień". Tam będziesz mógł zaznaczyć, czy chcesz otrzymywać powiadomienia push. Ponadto możesz również ustawić, które z nich i jak często mają być wyświetlane.
- Pomoc
- Profil
Aby zmienić Twoje dane oraz treści profilowe, kliknij w nawigacji na Twój profil. Tam będziesz mógł zmienić dane w profilu (np. cel poszukiwania, hobby, motto), Twoje zdjęcia, kontole autentyczności oraz status Twojego użytkownictwa (podstawowy lub premium). Kliknij tutaj, aby przejść do widoku Twojego profilu.
Aby zmienić Twoje miejsce zamieszkania, widoczne dla innych użytkowników, kliknij w nawigacji na Twój profil, a następnie na "Edytuj mój profil". Tam możesz zaktualizować pola jak "Kraj", "Miejscowość" czy też "Kod pocztowy". Jeżeli jednak tylko na krótko będziesz chciał zmienić Twoją lokalizację, ponieważ przykładowo jesteś akurat w innym mieście, to możesz to uczynić klikając na "Filtruj" oraz "Zlokalizuj telefon". Pobrana wtedy zostanie Twoja aktualna lokalizacja. Opcjonalnie możesz zmienić Twoją lokalizację również manualnie. Miej jednak na uwadze, że przy zmianie lokalizacji Twoje miejsce zamieszaknia pozostanie bez zmian.
W tym celu kliknij w nawigacji na "Odwiedzających". Jako użytkownik bezpłatny masz możliwość wykupienia podglądu do pojedyncznych użytkowników odwiedzających Twój profil używając Coins. Kliknij tutaj, aby sprawdzić, ile Coins aktualnie posiadasz. Użytkownicy premium mają nieograniczony wgląd do wszystkich użytkowników odwiedzających ich profil.
Opócz manualnego sprawdzania profilu przez naszych moderatorów możesz dodatkowo zweryfikować Twój profil za pomocą naszych kontroli autentyczności. W ten sposób inni użytkownicy widzą, że jesteś autentyczny. Więcej na temat kontroli autentyczności znajdziesz tutaj.
Jako użytkownik premium masz możliwość ukrycia Twojego profilu jako odwiedzającego. Kliknij w tym celu w nawigacji na "Ustawienia", a następnie na "Moje konto" i "Ukryj status odwiedzającego". Tam będziesz mógł przesunąć przycisk w prawo lub lewo zgodnie z życzeniem. Jeżeli przycisk wyświetlony jest na zielono, oznacza to, że jesteś ukryty jako odwiedzający.
Aby móc zmienić zdjęcie profilowe, musisz posiadać w profilu więcej niż jedno zdjęcie, które również zostało zakwalifikowane przez naszych moderatorów jako profilowe. Kliknij w tym celu w nawigacji na Twój profil, a następnie na "Pokaż moje zdjęcia" i "Zmień zdjęcie profilowe". Wybierz jedno spośród ukazanych zdjęć. Innym sposobem zmiany zdjęcia profilowego jest bezprośrednie kliknięcie na jedno z Twoich zdjęć, a następnie w jego opcjach ustawienie go jako profilowego, oczywiście pod warunkiem, iż zostało ono wcześniej zaakceptowane przez naszą redakcję jako profilowe.
Aby usunąć Twój profil, kliknij w nawigacji na "Ustawienia", a następnie na "Moje konto". Tam znajduje się opcja "Usuń profil" oraz dalsze wskazówki.
- Pomoc
- Zdjęcia
Dzięki różnym rodzajom zdjęć widzisz, które z Twoich zdjęć nadają się np. jako profilowe. Więcej informacji na temat rodzajów zdjęć znajdziesz w naszych poradach dotyczących zdjęć.
Fotoflirt, jak sama nazwa wskazuje, to flirt z fotką. Aby wszystkich obowiązywały te same reguły oraz każdy od razu widział, z kim rozmawia, do aktywacji profilu konieczne jest zdjęcie profilowe.
Aby dodać nowe zdjęcie, kliknij w nawigacji na Twój profil, a następnie na "Pokaż moje zdjęcia". Tam znajduje się link: "Dodaj nowe zdjęcie". Po kliknięciu na ten link będziesz mógł wybrać, skąd załadować zdjęcie. Wybierz "Kamerkę", aby zrobić nowe zdjęcie i następnie załadować je do profilu. Wybierz "Do galerii zdjęć", aby wybrać zdjęcie ze zdjęć zapisanych na Twoim urządzeniu. Wybierz "Z Facebooka", aby załadować zdjęcie ze zdjęć zapisanych an Twoim koncie na Facebooku. Miej na uwadze, że w Twoim profilu na Fotoflirt możesz posiadać maksymalnie do 8 zdjęć.
Na Fotoflirt każdy profil musi posiadać minimum jedno zdjęcie profilowe. Jeżeli w Twoim profilu znajduje się tylko jedno zdjęcie, jest ono wtedy automatycznie Twoim zdjęciem profilowym (oczywiście pod warunkiem, że zostało ono wcześniej zaakceptowane jako profilowe przez naszych moderatorów). W takim przypadku nie możesz ani zmienić, ani usunąć, czy też ukryć zdjęcia. Aby usunąć lub zmienić zdjęcie profilowe, musisz najpierw wkleić inne zdjęcie.
Powody, dla których zdjęcia są odrzucane, mogą być różne, np. ze względu na treści obsceniczne, pornograficzne, obraźliwe czy też rasistowskie. Dokładne wskazówki oraz reguły dotyczące Twoich zdjęć znajdziesz tutaj. Radzimy Ci usunąć Twoje odrzucone przez nas zdjęcia, gdyż zabierają one niepotrzebnie miejsce w Twoim profilu. Miej na uwadze, że w Twoim profilu na Fotoflirt możesz posiadać maksymalnie do 8 zdjęć.
Aby usunąć zdjęcia z profilu, kliknij w nawigacji na Twój profil, a następnie na "Pokaż moje zdjęcia". Wybierz dane zdjęcie i kliknij na "Usuń". Uwaga: Nie można usunąć zdjęcia ustawionego jako profilowe.
Aby zmienić zdjęcie profilowe, musisz zastąpić je innym zdjęciem profilowym. Jest to oczywiście możliwe, jeżeli posiadasz więcej niż jedno zdjęcie w Twoim profilu. W tym celu kliknij w nawigacji na Twój profil, a następnie na "Pokaż moje zdjęcia". Tam znajduje się link "Zmień Twoje zdjęcie profilowe", gdzie będziesz mógł wybrać jedno z wyświetlonych zdjęć i zatwierdzić zmianę klikając na "Ustaw jako profilowe". Opcjonalnie możesz również ustawić dane zdjęcie jako profilowe bezpośrednio w opcjach tego zdjęcia, oczywiście pod warunkiem, że zostało ono wcześniej zaakceptowane przez nas jako profilowe.
Tak. W tym celu kliknij w nawigacji na Twój profil, a następnie na "Moje zdjęcia". Klikając na jedno ze zdjęć przejdziesz do jego ustawień. W punkcie "Ukryj zdjęcie" możesz przesunąć przycisk w prawo lub lewo zgodnie z życzeniem. (Pamiętaj, że jeżeli zamierzasz ukryć zdjęcie profilowe, musisz posiadać co najmnej jedno inne zdjęcie, zaakceptowane przez nas jako profilowe).
- Pomoc
- Szukanie
Aby rozpocząć wyszukiwanie singli z Twojego regionu, kliknij na stronie głównej lub w nawigacji na "Szukanie". Przejdziesz wtedy do wyników wyszukiwania pasujących do danych podanych przez Ciebie przy rejestracji. Jeżeli chcesz jednak jeszcze bardziej zawęzić wyniki wyszukiwania, kliknij w prawym górnym rogu na "Filtruj". Tutaj będziesz mógł dopasować dane dotyczące wieku oraz regionu. Kliknij na "Zlokalizuj telefon" i wpisz tam "Kod pocztowy" oraz "Miejscowość", w których chcesz szukać. W punkcie "Otoczenie" możesz dodatkowo ustawić promień kilometrów, w którym chcesz wyszukiwać.
- Pomoc
- Faworyci
Interesujących Ciebie użytkowników możesz faworyzować, czyli dodać do Twojej listy faworytów. W ten sposób będziesz mógł ich szybko odnaleźć. Ponadto na Twojej stronie głównej w sekcji "Nowości" będą wyświetlane informacje, jeżeli Twój faworyt zmieni dane w swoim profilu. Jako użytkownik premium będziesz dodatkowo informowany, jeżeli Twój faworyt się zaloguje.
W profilu danego użytkownika znajduje się symbol faworyzowania. Po kliknięciu na ten symbol dany użytkownik zostanie dodany do Twojej listy faworytów. Opcjonalnie możesz dodawać notki do Twoich faworytów.
Nie, tylko Ty widzisz Twoich faworytów. Twój faworyt nie zostanie powiadomiony o tym, że go faworyzowałeś. Również Twoja notka widoczna jest tylko dla Ciebie. Możesz wpisać tu wszystko, co chcesz na temat Twojego faworyta.
Aby usunąć faworyta, kliknij w nawigacji na faworytów. Przejdziesz wtedy do listy wszystkich Twoich faworytów, gdzie przy każdym z nich widoczna będzie ikonka usunięcia. Pamiętaj, że wraz z usunięciem faworyta usunięta zostanie także Twoja notatka o nim.
- Pomoc
- Coins
Coins to wygodny, wirtualny sposób płatności, którym możesz się posługiwać w obrębie tej aplikacji, by aktywować poszczególne funkcje (np. wgląd do użytkownika odwiedzającego Twój profil). Dla użytkowników premium Coins potrzebne są tylko do wykupienia miejsca w pierwszym rzędzie. Wszystkie inne funkcje w pakiecie premium są aktywne.
W aplikacji masz możliwość zarobienia Coins za konkretne czynności, np. za zakończoną rejestrację, za załadowanie zdjęcia lub za kontrolę autentyczności. Za jakie inne czynności możesz zarobić Coins, dowiesz się tutaj. Ponadto możesz zakupić różne pakiety Coins za niskie ceny.
W tym celu otwórz nawigację i kliknij na "Coins". Przejdziesz wtedy do strony, gdzie widoczne będą informacje na temat możliwości doładowania Coins. Na dole strony znajduje się zakładka "Doładuj Coins". Klikając na nią przejdziesz do strony, gdzie będziesz mógł wybrać dany pakient Coins i tym samym doładować Twoje konto w szybki i prosty sposób. Kliknięciem na wybrany pakiet zostaniesz automatycznie przekierowany do procesu płatności.
- Pomoc
- Użytkownictwo premium
Jako użytkownik premium możesz korzystać z pełnej gamy funkcji na naszym portalu. Masz wgląd np. do wszystkich odwiedzających Twój profil oraz partnerów meczowych. Wszystkie zalety premium widnieją tutaj. Nie ma znaczenia, czy zakupisz premium w aplikacji, czy na stronie internetowej, w obu przypadkach będziesz mógł korzystać z funkcji premium zarówno w aplikacji jak i na stronie internetowej.
Kliknij w nawigacji na "Premium". Tam znajdziesz informacje na temat funkcji oraz ofert premium. Opcjonalnie możesz w tym celu również kliknąć tutaj.
Die Bezahlung erfolgt über iTunes. Du wählst deine gewünschte Premium-Laufzeit aus und wirst zum Bezahlen automatisch zum Bezahlvorgang weitergeleitet, um dort bequem zu bezahlen. Der Zahlungsbetrag wird bei Bestätigung der Zahlung von ihrem iTunes Account abgebucht. Jeglicher kostenloser Testzeitraum verfällt beim Kauf einer Premium-Mitgliedschaft.
Damit du deine Premium-Vorteile ohne Unterbrechung nutzen kannst, verlängern sich einige Premium-Mitgliedschaften je nach Laufzeit automatisch. Bei Verlängerung der Premium-Mitgliedschaft wird der fällige Betrag innerhalb von 24h vor Ende der aktuellen Abrechnungsperiode von ihrem iTunes Account abgebucht Bei einer Premium-Buchung von einer Woche verlängert sich deine Premium-Mitgliedschaft immer um eine Woche, bei allen anderen Laufzeiten um einen Monat. Möchtest du eine andere Verlängerung haben (z.B. drei Monate), kannst du diese Anpassung in deinem iTunes-Konto jederzeit vornehmen. Beachte bitte: Wenn du dein Abonnement kündigst und zu einem späteren Zeitpunkt erneut eine Premium-Mitgliedschaft buchst, kann sie ggf. durch Preisanpassungen teurer geworden sein. Wenn du dein Abo behältst, bleibt der Preis für dich konstant.
Automatyczne przedłużanie użytkownictwa premium możesz wypowiedzieć do 24 godzin przed upływem jego okresu trwania w Twoich ustawieniach konta w iTunes. Użytkownictwo premium nie będzie się wtedy dalej przedłużać i tym samym zakończy się wraz z upływem jego okresu trwania. W jaki sposób możesz deaktywować abonament w iTunes, dowiesz się tutaj.
- Pomoc
- Pierwszy rząd
Pierwszy rząd to rodzaj uprzywilejowanego pozycjonowania Twojego zdjęcia, które wyświetlane zostanie nad listami wyników wyszukiwania czy też osobami odwiedzającymi Twój profil. Klikając w nawigacji na "Szukaj", na górze strony wyświetlony zostanie rząd zdjęć. Używając Twoich Coins masz możliwość wyświetlenia Twojego zdjęcia w pierwszym rzędzie innym użytkownikom, pasujących do Twoich kryteriów. Wskazówka: Twoje zdjęcie z dużym prawdopodobieństem nie zostanie wyświetlone w Twoim piewszym rzędzie. W ten sposób inni użytkownicy jeszcze szybciej zwrócą na Ciebie uwagę, co zwiększy Twoją szansę na znalezienie partnera. To, czy Twoje zdjęcie znajduje się w pierwszym rzędzie, możesz rozpoznać dzięki pomarańczowej zakładce w lewym górnym rogu zdjęcia. Statystyki dotyczące Twojego zdjęcia w pierwszym rzędzie widoczne są w punkcie "Coins" - "Przebieg Coins". Dzięki statystykom dowiesz się, ilu użytkownikom Twoje zdjecie się wyświetliło oraz jaką ilość kliknięć posiada.
Kliknij w nawigacji na "Szukaj". Tam w lewym górnym rogu widoczna będzie informacja: "Miejsce na Twoje zdjęcie". Klikając na to otworzy się okno, gdzie będziesz musiał jeszcze tylko potwierdzić, iż chcesz wstawić Twoje zdjęcie na pierwszy rząd. Następnie Twoje zdjęcie pojawi się w pierwszym rzędzie. Chcesz już teraz wstawić Twoje zdjęcie na pierwszy rząd? Kliknij tutaj.
- Pomoc
- Meczowanie
W systemie meczowym wyświetlani są Tobie użytkownicy, którzy pasują do Twoich kryteriów wyszukiwania. Przy każdym zdjęciu masz możliwość oddania głosu na "Tak", "Nie" lub "Być może". Klikając na "Nie" przejdziesz do kolejnego profilu bez żadnych konsekwencji tego wyboru. Klikając na "Tak" lub "Być może" przy zdjęciu użytkownika, który wcześniej również kliknął na jedną z tych dwóch opcji, będziesz miał mecz. Uwaga: Jako użytkownik podstawowy nie będziesz miał późnieszego wglądu do Twoich partnerów meczowych. Jeżeli dany użytkownik nie oddał jeszcze na Ciebie głosu, początkowo nic się dla Ciebie nie zmieni. Będziesz musiał zatem uzbroić się w cierpliwość i przeczekać, czy będzie on Tobą również zainteresowany i odda swój głos. Jeżeli klikniesz na "Tak" lub "Być może", a dana osoba wcześniej na "Nie", mecz nie nastąpi.
Kliknij w nawigacji na "Meczowanie". Jako użytkownik premium będziesz miał tam wgląd do Twoich partnerów meczowych. Użytkownicy podstawowi widzą swoich partnerów meczowych tylko w rozmytym formacie, mogą natomiast odkryć pojendyczne profile płacąc w Coins.
- Pomoc
- Skrzynka odbiorcza
Pojedyńcze wiadomości możesz usunąć, klikając w Twojej poczcie na daną wiadomość a następnie na "Opracuj" na górze strony. Po lewo obok pojedyńczych wiadomości wyświetlą się okrągłe wolne pola. Klikając na nie zostaną one odhaczone i wtedy będziesz mógł kliknąć na "Usuń". W aplikacji usunięte wiadomości nie będa się więcej pojawiać. Jeżeli natomiast zalogujesz się na klasycznej stronie internetowej, wiadomości te znajdować się będą w koszu. i w razie potrzeby będziesz je mógł przywrócić. Innym sposobem usunięcia poszczególnych wiadomości jest kliknięcie na nie i dłuższe przytrzymanie pola a następnie wybranie opcji "Usuń". W Twojej skrzynce możesz również usuwać całe konwersacje. Klikając na ikonkę w prawym górnym rogu pojawi się możliwość filtrowania Twojej skrzynki według nazwy użytkownika i opracowania wiadomości. Klikając na funkcję "Opracuj" znajdującą się przy każdej konwersacji pojawi się symbol "Usuń". Klikając na "Gotowe" w prawym gównym rogu zakończysz proces opracowywania Twoich wiadomości i powrócisz do klasycznego widoku Twojej poczty. Jeżeli nie chcesz nic opracowywać, kliknij również na "Gotowe".
- Pomoc
- Strefa prywatności
Aby chronić Twoją strefę prywatną rejestracja na Fotoflirt jest możliwa tylko za pomocą pseudonimu, bez podawania pełnego imienia i nazwiska. Wszystkie Twoje dane profilowe widoczne są tylko w obrębie naszej społeczności. Dane osobowe lub inne poufne informacje przekazywane są tylko w sposób zakodowany. Ale również i Ty sam możesz aktywnie chronić Twoją prywatność: Nie podawaj zbyt wcześnie żadnych Twoich danych i bądź czujny, jeżeli inny użytkownik poprosi Cię o ich podanie lub o przelew pieniędzy. Każdy profil sprawdzany jest przez nas manualnie, mimo tego może się zdarzyć, że na portalu pojawi się oszust. W takich przypadkach prosimy Ciebie o pomoc. Zgłaszaj nam profile użytkowników, którzy wykorzystują nasz portal, np. w celach komercyjnych, ubliżają innym, itd.. Każdy ma inne zapatrywanie na to, kiedy jest najlepszy czas na pierwszą randkę "w realu". Jeżeli randka wyda Ci się zbyt wczesna, zakomunikuj to otwarcie. Osoba, która faktycznie jest zainteresowana Twoją osobą, wykaże zrozumienie.
Jeżeli inny użytkownik Ci dokucza, obraża Cię bądź wykorzystuje w celach komercyjnych, masz możliwość zgłoszenia nam tych wiadomości w obrębie naszego portalu lub ignorowania danego użytkownika. Jeżeli ignorujesz innego użytkownika, nie będzie on mógł wejść na Twój profil ani pisać do Ciebie wiadomości. Użytkownika dodanego do listy ignorowanych w każdej chwili możesz usunąć z tej listy, klikając w Twoich ustawieniach na "Moje konto". Przy zgłoszeniu nam danych wiadomości, masz możliwość podania powodu. Nasze biuro obsługi klienta zajmie się wtedy tą sprawą.
- Pomoc
- Pozostałe
Staramy się ciągle udoskonalać nasz serwis pomocy. Twoje pytanie mogłoby być interesujące również dla innych użytkowników i być może pojawi się ono również w naszej pomocy. Ale do tego czasu skontaktuj się z naszym biurem obsługi klienta, by otrzymać indywidualną odpowiedź.